27 Mayıs 2013 Pazartesi

Minecraft

Evet Arkadaşlar minecraft premium a hoş geldiniz...
şimdi Minecraftı size anlatim Minecraft kare oyundur ver herşey küp şeklindedir adama bile küp anacak küp
oyun olmasına rağmen çok sevilmiştir ve ülkeler arasında
minecraftı satın alan 10.647.1923 bundan daha fazlada ola bilir 
Minecraftı nerden satın alını?
-Arkadaşlar şimdi www.minecraft.net basın <register> yazan yerden üye olun ondan sonra <HOME> ye gelin Minecraft vidonun tam yanında <BUY NOW> yazıcak ona tıklayın ve 
satın alın.ancak premium hesap satınala bilirsiniz Premium hesabı satın aldıktan sonra indir e tıklayın tabi satın aldıktan 
                                                                         sonra oynaya bilirsiniz.ve Minecraft sadece 10-40 tl arasıdır
                                                                         Muhdemeden 10 tldir.
Bilogger web site hakkında:
-evet arkadaşlar bura premium hesabı aldıktan 
sonra ne yapmanız gerektiğini yaratıkları tanım
anız için ve minecraft hakkında bilgi almanız için 
yapıldı bu site benimle isterseniz iletişimdi kura
bilirsiniz.

web site yazarı:Ahmet Sezen

İYİ GÜNLER...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

saol çok saol Minecraft premium u satın aldım.

Adsız dedi ki...

peki kaç tl di orda 10-40 arası yazıyodu muhdemeden 10 tl dedi doğrumu sadece 10 tlymi aldın bende alıcamda çok güzel oyun

Adsız dedi ki...

bilmiyorumki bende karttan satın aldım kaç tl gittiğini bilmiyorum

Adsız dedi ki...

Peki hangi akarttan satın aldım Vısa mı electironik Vısa mı?

Adsız dedi ki...

Electironik Vısa dan aldım saol arkadaşım çok yardımcı oldun :)

Adsız dedi ki...

çok saol :)

Yorum Gönder